Het oprichten van een start-up gaat gepaard met talloze uitdagingen, overwinningen, tegenslagen en ‘aha’-momenten. Iedere dag is een nieuw avontuur en als beginnend ondernemer moet je meer dan eens een sprong in het diepe nemen en maar vertrouwen op een goede uitkomst. Dit geldt ook voor Laura van Deelen. Samen met haar team nam ze de sprong en bedacht de Bedrijfsoorcheck – een mobiele hoortest die gehoorschade als gevolg van een lawaaiige werkvloer helpt voorkomen. Een sprong in het diepe neem je liever niet met je ogen dicht en daarom doet Laura met haar team dit jaar mee aan New Venture; om hun aannames te testen en om met een stevig businessplan straks goed beslagen ten ijs te komen. Naast ondernemer in spe is Laura general manager bij de Nationale Hoorstichting, archeoloog van Irak en wordt ze blij van innovaties voor goede doelen.

Vanaf volgende week zal Laura het wel en wee van haar start-up delen via een maandelijkse blog. Altijd al een kijkje willen nemen in het onstuimige leven van een start-up? Volgende week wordt het eerste artikel van Laura – Jump! – gepubliceerd op newventure.nl.

Auteur: Marjolijn Hulshof-van Bilderbeek

Marjolijn is Marketing Manager bij New Venture. Ze is o.a. het aanspreekpunt voor deelnemers, journalisten en marketing- & communicatie gerelateerde onderwerpen.
marjolijn@newventure.nl | 06-432 692 84

Meer nieuws

Terug naar boven Keplar Agency